Pages

Powered By Blogger

Sunday, October 24, 2010

mEngaPa BeRSedih DuHAi Hati..


Dengan nama AllAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..


Ya Allah..aku bersyukur dengan segalanya ketetapan yang tertulis untuk..aku bersyukur..dengan nikmat yang kau kurniakan pada aku hari ini..jika dulu..kau ambil..kegembiraanku..knapa kini..setelah aku dptkannya kembali..aku brsedihh??x bersyukur kah aku??..ampunkan aku ya allah..aku telah lukakan insan yang tidak berdosa..maafkan aku..teman..

TEMAN...percayalah..kau pernah ada dalam hatiku..walau kau x pernah tahu..luahan hatiku.....tp inilah..sebuah ketetapan..sakit..berat..aku xpantas melupakan mu..maafkan aku...rasa yang ada dalam hati kita..biarlah kita yang tahu..aku xmampu ucpkannya lagi...

DuHAI hAti..
jangan rasa sedih..jangan rasa pilu...jangan rasa linglung..yakin..dan percaya..ada hikmah untuk segalanya...ya sakit..mereka tidak tahu..hanya hati..merintih..hanya hati menangis..xsapa yang peduli...

DuHaI hAti...
KuATKAN TEKADMU..KUATKAN AZammu..segalanya..berat..xtercapai dengan kudrat..hanya..hati...kuatkan tekadmu..ya..tidak sapa yang tahu...

sEkian daripada ku..

No comments:

Post a Comment