Pages

Wednesday, May 22, 2013

Dan masa terus berlalu..

Dengan nama allah yg maha pengasih lagi maha penyayang..

Masa oh masa..kini aku berada di tahun ketiga penghujung semester ke 6,see cpt kn masa berlalu? :) Itu bermkna aku pun mkin tua!huuei huuei..tp rsa still maintain muda cm dulu jerk?apesal ea?hihihi, tu namanya perasan sangat! xpelah..aku pon dh lma xupdate..sibuk..ye sibuk sgt la kn.. :). Petang2 yg syahdu ni,mula lah buat aku rsa sepi..sunyi dan pilu, hAmboih..pilu pulak kn :), kadang2 seronok tgk org bahagia..bkn diri ni xbahagia, tp enthlah..rsa mcm xlengkap plak,hehehe :D . kan best klu........................huuei huuei.. oh mama saya mahu khwen! khwen dgn siapa?kwen dgn siapa saja! <3 p="">

Monday, January 21, 2013

2013!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...cpt sungguh masa berlalu..dah tahun 2013 okeyh!Aku pun dengan officialnya dah 23 tahun okeyh! :) Terima kasih mak ayah..jasa kalian membesarkan anakmu benar2 tidak mampu diucap dengan kata2.. :)

Thursday, April 19, 2012

Pesanku padamu..

Di kala kamu merasakan rindu pada kenangan kita, cuma pintaku agar lepaskan saja rasa rindu itu pergi.. Walau kadang aku jua merasakan rindu, namun cumalah teman biasa..

Kerana dulu, kamu jua yang pergi meninggalkan cerita kita.. ~

Tuesday, February 21, 2012

Kawan Saya Bertunang :)

Dengan Nama Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...
22 Januari 2012 tanggal ini kawan seTADIKA, seSEKOLAH RENDAH, seSEKOLAH MENENGAH,seTINGKATAN 6 & rakan seUNIVERSITI saya bertunang. Alhamdulillah saya gembira atas pengkabaran ini. Ewah, formal la plak,heheh..jujurnya kegembiraan ternyata aku rasa, yelah kawan saya sama membesar dengan aku dah tunang, dan insya allah, pastinya akan berakhir dengan perkahwinan nanti :) Amin. Tahun ni, ramai bebenor sungguh le kawan2 aku nk tunang,nk kahwin,amboi sonoknya! Hehehe, orang lain nak kahwen, orang lain pula yang over! tp xkisah la,yang penting aku seronok dan tumpang gembira untuk mereka. 


Monday, December 12, 2011

KeBosanaN

aSSALAmualaikum..
alhamdulillah, dah 13 minggu masa berlalu,cpt jgk yea masa berlalu,tip top tup tup,dah nak final,huaaa..fINAL? nampak sangat preparation xda pon,ada masa dok merapu, dok on9..esk2 mau taw la. Hurm, xseronok la..sunyi,bosan..segala mak nenek lah,huhu..xtau nk wat :(..
nk blik umh!

Sahabat..


Saturday, November 19, 2011

RENDAHKAN EGO itu..

Dari awal aku cuba halang dari meluah sakit dan geram kt org menggunakan apa2 medium. Tapi kali ni, lantaklah.Menyampah jgk, hidup ada kaitan dengan org yang ego tinggi melangit. Meluat pun ada.Susahnya nk ada kwn yg boleh susah payah sama2,rindunya kt kwn2. Betul kta kak,setapak melangkah dari rumah, maka berjumpalah dengan mnusia yg pelbagai ragam..perasaan hebat, lupa diri, dll.