Pages

Wednesday, January 12, 2011

assalamualaikum.......

hurm..tension..rension..sakit nya ati..susahnya ati..owh..owh..knapala jd macam ni,saat akhir..kena drop kelas english communication..sedih..tp lg kecewa..rasa amat rugi la..siapa yang salah..sebenarnya..kucar kacir hidup ni..owh..owh..Tapi mungkin xnmpak hikmah semua ni lagi..yup,kadang2 ada sesuatu yang ALLah SWT nak tunjuk..bersabarlah wahai hati..walau rasa amat kecewa..hurm..kecewa..apapun..think positive!!!! smile is better!

Wednesday, January 5, 2011

assalamualaikum....wbt..

Bru seminggu aku kt sini...hari ini kepala aku dh pening belajar kelas teori etika dan moral..adushh!!!tue la..dari dula lagi aku ni xmau stdi sungguh2 dalam menguasai bi ni..tp hari ni mcm..timbul satu kesedaran...penting dalam menguasai bi ni..dah la pensyarah luar..dari Jerman!!owh..owh..mcm mna la aku nk teruskan kehidupan lagi 13 minggu????xkan nk drop???truskan..bermakna..mmg ada risiko...hurm..macam ni lah hidup..bukan senang nak jadi senang..kadang2 aku tengok..bersyukur aku dapat kos ni..walaupun x glomour...xpalah..aku dah cukup bersyukur..

Lupakan semua ni...aku tengah confius..nak blik ke x kg hujung minggu ni..ada brg yang tertinggal..hurm..nk blik or x...kalau balik,sah2 duit aku abis..--

Sunday, January 2, 2011

aSsALAMULAIKUM..wbt..

Alhamdulillah..2011 sudah!umur pun da meningkat..21 tahun!syukur kepada allah swt..aku masih diberi peluang untuk menjadi penghuni di bumi ini..Sedar xsedar..aku dh masuk sem 2..alhamdulillah..sem 1 berakhir dengan kenangan yang cukup indah..keputusan???syukur..aku bersyukur..mmg hnya setakat itu usahaku..dan aku redha..Kewajpan sebagai pelajar dan anak akan aku galas dengan sebaiknya..belajar adalah satu jihad..ya jihad ke jalan allah swt..esk 3.1.2011..kelas bakal bermula..Jadual??adoi..memenatkan!opps..ya belajar adalah satu pendakian..azam aku tahun ni..??TIdaK MenGHArapkan UnTUK mEnjadi Yang terBaik..cKUplah MenJADI lEBih Baik Dari Sblumnya>...jumpa LaGI!