Pages

Wednesday, January 5, 2011

assalamualaikum....wbt..

Bru seminggu aku kt sini...hari ini kepala aku dh pening belajar kelas teori etika dan moral..adushh!!!tue la..dari dula lagi aku ni xmau stdi sungguh2 dalam menguasai bi ni..tp hari ni mcm..timbul satu kesedaran...penting dalam menguasai bi ni..dah la pensyarah luar..dari Jerman!!owh..owh..mcm mna la aku nk teruskan kehidupan lagi 13 minggu????xkan nk drop???truskan..bermakna..mmg ada risiko...hurm..macam ni lah hidup..bukan senang nak jadi senang..kadang2 aku tengok..bersyukur aku dapat kos ni..walaupun x glomour...xpalah..aku dah cukup bersyukur..

Lupakan semua ni...aku tengah confius..nak blik ke x kg hujung minggu ni..ada brg yang tertinggal..hurm..nk blik or x...kalau balik,sah2 duit aku abis..--

No comments:

Post a Comment