Pages

Powered By Blogger

Saturday, October 22, 2011

Rahsia Surah Yassin ayat ke 58

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang
Assalamualaikum wbt...

Semalam masa tgh bca2 majalah Perempuan bil 241, terbaca di halaman Annur, jd nk sharing2 lah =.=
Barangsiapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut " SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM" diulang sebanyak 7 kali niat baikmu, Insya Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, SEMUA HAJATmu, akan dimakmulkan. Jika boleh niatkan sebegini :

  • Ya- Allah Ya Rahim, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku
  • Ya Allah Ya Rahman, kurniakan aku isteri, suami, anak-anak yang soleh dan dan mencintai islam
  • Ya Allah Ya Razzak, kuniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya di dunia dan akhirat 
  • Ya Allah Ya Jabbar, makmulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini
  • Ya Allah Ya Mutaqabbir, jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin
  • Ya Allah Ya Waduud, kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad Yang beriman kesihatan zahir batin
  • Ya Allah Ya Zaljala Liwal Ikram, makbulkanlah semua hajatku dan redhaikanlah aku..
sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment