Pages

Wednesday, May 22, 2013

Dan masa terus berlalu..

Dengan nama allah yg maha pengasih lagi maha penyayang..

Masa oh masa..kini aku berada di tahun ketiga penghujung semester ke 6,see cpt kn masa berlalu? :) Itu bermkna aku pun mkin tua!huuei huuei..tp rsa still maintain muda cm dulu jerk?apesal ea?hihihi, tu namanya perasan sangat! xpelah..aku pon dh lma xupdate..sibuk..ye sibuk sgt la kn.. :). Petang2 yg syahdu ni,mula lah buat aku rsa sepi..sunyi dan pilu, hAmboih..pilu pulak kn :), kadang2 seronok tgk org bahagia..bkn diri ni xbahagia, tp enthlah..rsa mcm xlengkap plak,hehehe :D . kan best klu........................huuei huuei.. oh mama saya mahu khwen! khwen dgn siapa?kwen dgn siapa saja! <3 p="">

Monday, January 21, 2013

2013!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...cpt sungguh masa berlalu..dah tahun 2013 okeyh!Aku pun dengan officialnya dah 23 tahun okeyh! :) Terima kasih mak ayah..jasa kalian membesarkan anakmu benar2 tidak mampu diucap dengan kata2.. :)